Forening for barbershop og rytmisk a cappella-sang i Danmark
DABA FESTIVAL
25 års jubilæum
7. og 8. april 2018
Foreningen inviterer til den 25. festival, så vi håber, I vil være med til at fejre det, så det bliver et brag af en jubilæums festival.
¾ af Ringmasters coacher os. Rasmus er jo en travl herre, så han er engageret andet steds. Men Martin og Emanuel arbejder hårdt på, at kvartetten Lemon Squeezy også deltager som coaches.
Af hensyn til vores medlemsgrupper vest for Storebælt, har vi i år mulighed for at give tilskud, så der rent pengemæssigt bliver lige forhold, om man bor lige i nærheden eller skal over Storebælt.
For grupper bosiddende vest for Storebælt:
Gratis overnatning i huset. Vi har 36 sengepladser til rådighed.
Tilskud til transport: 300 kr. pr. person fra Århus og 400 kr. fra Ålborg.
Hvis vi har sengepladser til overs, udbydes de til 100 kr. pr. seng efter først til mølle princippet, når jyder og fynboer har bestilt.
Vi håber på, at vi mindst bliver 60 medlemmer til festivalen.
Orientering om festivalen
Den 25. danske barbershopfestival foregår i år på denne adresse:
FDF Huset, Rysensteensgade 3, København
Tilmelding til Dorit Larsen. Tlf. +45 20 11 98 42, mail: dl@loudsoft.com
Coaching
Der er coaching både lørdag og søndag. Se programmet nedenfor.
Bemærk: I år har vi ikke mulighed for at invitere sangere enkeltvis. Det fungerer bedst, hvis deltagerne er en gruppe eller et kor, som har prøvet at synge sammen.
Måltider
Morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe både lørdag og søndag er inkluderet i deltagerprisen.
Buffet
Lørdag aften byder på en festbuffet med efterfølgende koncert. Der er mulighed for at invitere gæster til festbuffet og koncert samlet, men også til koncerten alene.
Priser for medlemmers deltagelse i festival og buffet fremgår af tilmeldingsskemaerne.
Priser for gæster er 150 kr. for buffet + show. 50 kr. for show alene.
Tilmelding og betaling
Tilmelding foregår ved indsendelse af tilmeldingsskemaerne til Dorit Larsen hurtigst muligt. Jo hurtigere vi får tilmeldinger, jo hurtigere kan vi få lavet detailplanlægningen af festivalen og finde ud af hvor mange coaches vi skal bruge. Grupperne modtager bekræftelse på deltagelse, når tilmeldingsgebyret og kontingent er overført til foreningens konto.
Opgaver
Vi deles om alle de praktiske opgaver, så det ikke bliver de mange, der har så få at takke for så meget. Med andre ord: vi laver en plan over fordeling af opgaver. Man kan dog ikke planlægge sig ud af alting, så vi løfter i flok, hvor behovene opstår.
Program for festivalen
Lørdag den 7. april 2018
09.00-10.00 - Morgenmad og info
10.00-10.20 - Opvarmning
10.20-10.45 - Tags
11.00-12.25 - Coaching af grupper
12.30-13.30 - Frokost
13.30-14.50 - Coaching af grupper
14.50-15.30 - Opsætning af stole til koncerten
15.30-17.00 - Vores coaches holder koncert for os og indbudte gæster. Markering af 25 års jubilæet.
17.30-18.30 - Vi dækker bord og forbereder aftenens forløb
18.30-20.00 - Middag
20.00-22.00 - Koncert med de enkelte grupper og coaches
Søndag den 8. april 2018
09.00-09.40 - Morgenmad
09.40-10.00 - Opvarmning med Martin fra Ringmasters
10.05-11.30 - Coaching af grupper
11.45-12.35 - Masterclass
12.45-13.45 - Frokost
13.45-14.45 - Seminar. Emne følger
15.00-15.20 - Intern mini koncert: Festivalens sange og farvel til vores coaches
15.20-16.00 - Generalforsamling med kaffe og kage
16.00 - Afslutning og oprydning